نسل جدید ماکارونی در آینده

نسل جدید ماکارونی ها در آینده چگونه خواهد بود؟ آیا در آینده نیز برای تولید از آرد سمولینا استفاده خواهد شد و از چه ویژگی هایی برخوردارند؟
ماکارونی ها از انواع غذاهای خوشمزه و پر طرفدار هستند که مصرف سالیانه آنها در دنیا توسط هر فرد به طور میانگین حدود ۱۳ کیلو گرم است. که این مقدار هر روزه در حال افزایش می باشد. به طوری که انتظار می رود که در آینده نه چندان دور علاوه بر گندم دوروم و آرد سمولینای حاصل از آن از دیگر دانه های خوراکی برای تولید این محصول استفاده شود.

دانه های جدید برای تولید ماکارونی

که این دانه ها که جدید نیز هستند با نام های کمت در کشور مصر و کوینلا هستند که در امریکای جنوبی کشت می شوند و تحقیقات در این زمینه ادامه خواهد داشت که بتوان از این دو دانه جدید ماکارونی بدون گندم نیز تولید کنند.

نوآوری در تولید ماکارونی

البته این روز ها تولید کنندگان با تولید انواع ماکارونی های خشک و تازه در تلاشند که تنوع بازار ماکارونی را به خوبی حفظ کنند اما به دلیل تقاضاهای مردم و نیز اینکه مردم انتظار دارند که غذاهایی را برای خوردن انتخاب کنند که زمان پخت کمتری نیاز دارد درنتیجه نوآوری هایی در زمینه تولید ماکارونی بوجود آمده است که در آن ماکارونی مدت زمان بیشتری در کارخانه پخته شده و سپس بسته بندی و به بازار عرضه می شود و در نتیجه زمانی که به دست مصرف کننده می رسد نیازی به جوشاندن آن نیست و در مدت زمان کمتری آماده خوردن می شود.
این روزها در کنار ماکارونی هایی که با محصولات ارگانیک تولید می شوند راویولی هایی بدون چربی و کلسترول نیز عرضه می شوند. به هر حال ماکارونی یک غذای ایده آل برای افرادی است که به رژیم غذایی خود اهمیت فراوان می دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما