قیمت فروش اسپاگتی عمده

اسپاگتی نوعی ماکارونی ایتالیایی است که با آرد و آب دانه سخت درست می شود. شکل آن مانند یک طناب باریک و بلند ، مقطع دایره ای و اندازه تقریبی آن بین 25 تا 30 سانتی متر است. این یکی از معروف ترین مواد تشکیل دهنده غذای ایتالیایی است که محبوبیت آن از سایر کشورها فراتر می رود. بهترین قیمت اسپاگتی عمده را نزد ما بیابید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت فروش اسپاگتی عمده

نکات مهم تهیه اسپاگتی

نکات مهم تهیه اسپاگتی با آرد دانه سخت و آب به عنوان مواد اولیه خمیر تهیه می شود. به روش سنتی ، خمیر را با غلتک به ضخامت دلخواه می کشند و سپس با چاقو به صورت طناب های ریز که اندازه آنها بین 25 تا 50 سانتیمتر است برش می دهیم. همچنین ماشین آلات تولید ماکارونی وجود دارد که روند کار را ساده می کند و اجازه می دهد برش یکنواخت تری ایجاد شود. پس از بدست آوردن اسپاگتی ، باید قبل از پخت آویزان شود تا خشک شود. با این حال ، ماکارونی هایی که بیشترین مصرف را دارند ، صنعتی هستند که توسط اکستروژن تولید می شوند.

برای پخت اسپاگتی ، چه تازه و چه صنعتی ، باید پاستا را در قابلمه با آب نمک بجوشانید تا نرم شود. متداول ترین سازگاری در ایتالیا آل دندانه است ، یعنی در هنگام گزش مقاومت می کند. تحت هیچ شرایطی نباید روغن به آب پخت ماکارونی اضافه شود ، این یک اشتباه رایج در بسیاری از کشورها است.

پس از پخت و پز ، اسپاگتی را با صافی (به ایتالیایی ، scolapasta) یا با انبر برداشته تا آب اضافی آن گرفته شود. اگر می خواهید سس گوجه فرنگی یا هر نوع دیگری اضافه کنید ، توصیه می شود که اسپاگتی در تابه تمام شود و به مدت چند دقیقه تفت دهید تا طعم های آن بسته شود.

اسپاگتی آل ونگول – اسپاگتی همراه با تفت دادن سیر و روغن زیتون ، شراب سفید و صدف. این یک غذای نماینده از غذاهای ناپولی است.

سپاگتی آلا پوتانسکا – اسپاگتی که با روغن زیتون ، سیر ، گوجه فرنگی ، چیلی ، کاپیر ، زیتون سیاه و آنچو تفت داده شده است. این دستورالعمل از جنوب ایتالیا آغاز شده و ترجمه تحت اللفظی آن “اسپاگتی به سبک روسپی ها” است.

اسپاگتی با کوفته – غذای آشپزی ایتالیایی-آمریکایی که در آن ماکارونی را با کوفته گوشت آغشته به سس گوجه فرنگی تفت می دهند. اسپاگتی که با فلفل سیاه ، پنیر پکورینو و آب پخته شده ماکارونی تفت داده شده است. از روم سنتی است.

مرکز پخش اسپاگتی عمده

مرکز پخش اسپاگتی عمده اسپاگتی شناخته شده ترین و محبوب ترین در بین خانواده ماکارونی است. آنها مورد علاقه کودکان و همچنین بسیاری از بزرگسالان هستند. مانند انواع ماکارونی ها به طور کلی ، آنها کربوهیدرات های لازم را برای تأمین انرژی مورد نیاز بدن در اختیار ما قرار می دهند. اگرچه چندین رژیم لاغری وجود دارد که کربوهیدرات ها را از فهرست روزانه حذف می کند ، اما حقیقت این است که برای پیروی از یک رژیم غذایی متعادل و سالم و رسیدن به وزن ایده آل کاملاً ضروری هستند. مرکز پخش اسپاگتی عمده ما این محصول را با بهترین قیمت و برجسته ترین کیفیت عرضه می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما