قیمت صادرات ماکارونی رشته ای ایران

صادرات یکی از مهمترین بازارهای کشور می باشد که توانسته با شناخت ذائقه ی مردم در کشورهای خارجی انواع ماکارونی رشته ای ایران را با قیمت مناسبی مورد مصرف آنها قرار دهد.
صادرات انواع ماکارونی رشته ای به کشورهای تاجیکستان، ازبکستان، مراکش، افغانستان، تانزالیا و کشورهای آسیای میانه، عراق و آفریقا رشد قابل توجهی یافته است و سهم عمده ای را در روند افزایشی اقتصاد کشور داشته است.

طبعا با صادرات یک محصول، شرکت های تولید کننده، تولید خود را افزایش داده و درصدد بالابردن کیفیت خود هستند. ماکارونی ایرانی از نظر کیفیت سطح بالایی دارد که علاوه بر تأمین نیاز بازارهای داخلی توانسته پاسخگوی نیاز بسیاری از مصرف کنندگان در کشورهای مختلف شود. در سال های اخیر به دلیل هدفمند شدن آرد سمولینا با کاهش ۸ الی ۱۷ درصدی قیمت انواع ماکارونی در واحدهای صنفی مواجه شدیم. البته با واردات این محصول به کشور، تولید آن برای بسیاری از تولید کنندگان مقرون به صرفه نمی باشد و این امر آفتی شده است برای صنعت ماکارونی ایرانی.

صادرات یکی از پایه های اساسی هر کشور محسوب می شود و هر چه روابط کشورها با هم بیشتر شود پیشرفتی دوجانبه را به دنبال خواهد داشت و می تواند تولید کنندگان را تشویق به تولید در حد ظرفیت کارخانه خود بنماید و با افزایشش کارکنان بهره کافی از محیط کار خود را حس خواهند کرد. برخی کشورها مانند ایران ماکارونی را به عنوان غذای اصلی و برخی دیگر به عنوان دسر مورد استفاده قرار می دهند و با طبخ مناسب و تزییناتی خاص و استفاده از برخی ادویه ها طبعی گرم دارند می تواند مفید فایده واقع شود.

ماکارونی به دلیل وجود گندم و بتاکارتن که منبع اصلی ماکارونی محسوب می شوند غذایی مقوی شمرده می شود ولی در کل در خوردن آن نباید افراط ورزید و به طور مناسب در وعده های غذایی مورد استفاده قرار بگیرد تا مشتاقان خوردن ماکارونی از آن دل زده نشوند و بتوانند به طور متناوب از آن میل کنند. چاشنی هایی که به ماکارونی اضافه می شود همراه با سس یکی از موضوعات جنجال برانگیز و مورد رقابت برای برخی رستوران ها محسوب می شود و بخاطر طعم متفاوت پخت ماکارونی در یک رستوران مشهور شده و متقاضیان زیادی را مشتاق یادگیری طبخ ماکارونی به سبک آن ها می شوند و به دنبال فرد یا آشپزی حرفه ای می گردند که مهارت خود را در آشپزی با ماکارونی افزایش دهند تا از پخت بهتر لذت کافی را ببرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما