قیمت روز ماکارونی رشته ای 400 گرمی

واژه ماکارونی ریشه ای از زبان سانسکریت می آید که یکی از گونه های پاستا است . در کشور ما ماکارونی جزء یکی از محبوب ترین غذا هاست که بیشترین طرفدار را در بین کودکان و نوجوانان دارد. اولین کارگاه ماکارونی سازی در ایران روبل نام داشت که در سال 1313 افتتاح شد و به مرور زمان با رواج این نوع غذا در سطح کشور تولیدات برنج تایلندی درجه یک  گسترده تری آغاز شد که امروزه کارخانجات بسیاری وجود  دارند که به تولید انواع مختلف با وزن های متفاوت این محصول پرداخته اند که یکی از این مدل ها ماکارونی رشته ای  400 گرمی می باشد.

قیمت روز ماکارونی رشته ای 400 گرمی

ارزش غذایی ماکارونی رشته ای 400 گرمی

ارزش غذایی ماکارونی رشته ای 400 گرمی این ماده غذایی در کارخانجات بیشتر به صورت خشک تولید می شود و قبل از خوردن آن ابتدا باید در آب جوشانده شود، ماکارونی از آرد گندم  مخصوصی که آرد سمولینا یا دروم  نام دارد ،تولید می شود . ماکارونی را به صورت اشکال مختلف از قبیل حلزونی ،لوله های کوچک تو خالی ، پاپیونی ، مارپیچی و یا رشته ای تولید می شوند. که ماکارونی رشته ای یکی از پرطرفدارترین نوع ماکارونی در بین افراد می باشد.
ارزش غذایی ماکارونی در واقع وابسته به آردی است که از آن  در تهیه تولید ماکارونی استفاده می کنند. این ماده غذایی دارای نشاسته و کربوهیدرات بسیاری می باشد و پروتئین آن 7 الی 8 برابر کمتر از مقدار نشاسته آن است.  و قابلیت هضم آسانی دارد و مقدار چربی بسیار کمی دارد ،از آنجایی که ماکارونی هیچ وقت به تنهایی سرو نمی شود و همراه آن از موادی  که دارای پروتئین هستند از قبیل سویا مصرف می شود لذا مواد معدنی خود را تکمیل می کند.
با مصرف ماکارونی و غذای مرکب آن میزان آهن ، فسفر، مس ، سدیم و انواع ویتامین های مورد نیاز بدن را تامین می کند و برای افرادی که قصد افزایش وزن را دارن بسیار مفید است .

فروشنده معتبر ماکارونی رشته ای 400 گرمی

فروشنده معتبر ماکارونی رشته ای 400 گرمی کارخانه جات و تولید کنندگان برنج سنگ طارم  زیادی در ایران هستند که به تولید ماکارونی در انواع مختلف پرداخته اند و در قیمت ماکارونی رشته ای  و دیگر محصولات دخیل هستند ،که یکی از معتبرترین برند و فروشنده ماکارونی رشته ای و دیگر انواع آن  شرکت زر ماکارون می باشد. این شرکت در سال 1384 احداث شد و در سال 1389 پنج اختراع در تولید ماکارونی و پاستا ثبت کرد و اکنون با تولید انواع محصولات  ماکارونی ، پاستا و دیگر محصولات یکی از پر طرفدارترین برند ها در بخش تولیدات داخلی می باشد که به توزیع و صادرات این محصول در داخل و خارج کشور پرداخته است.
برای اطلاعات بیشتر از محصولات زر ماکارون می توانید از طریق نمایندگی های معتبر این شرکت در سراسر کشور اطلاعات لازم را دریافت کنید و  یا از طریق سایت های مربوط به این برند خرید خود را ثبت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما