فروش اینترنتی انواع محصولات ماکارونی باکیفیت

انواع محصولات وابسته به ماکارونی را تاچه حد می شناسید؟ محصولات مختلف هم خانواده ماکارونی هر کدام چه ویژگی هایی دارند؟ روش نگهدار انواع ماکارونی و پاستا چگونه است؟
همانطور که میدانید ماکارونی خود یکی از انواع پاستاها می باشد و این اشتباه است که فکر کنیم پاستا نوعی ماکارونی است. به غیر از ماکارونی محصولات دیگری نیز هستند که همگی از خانواده پاستا به شما می روند و هر کدام به نوعی مورد استفاده قرار می گیرند. روش های مختلفی برای نگهداری انواع پاستا وجود دارد. پاستا اغلب خشک است بسته بندی دارد که به راحتی نیز در درون کابینت و در جای خشک و خنک قابل نگهداری است اما چنانچه پاستا را پخته براشی تا چند روز در یخچال و البته در ظرف در بشته قابل نگهداری است و لی بهتر است که با سس مخلوط نشده باشد و کمی هم روغن به آن اضافه شده باشد تا بهم نچسبد. این پاستا درون فریزر هم قابل نگهداریست. که لازانیا و ماکارونی های صدفی بهتر از دیگر انواع پاستا و ماکارونی بعد از جوشانده شدن قابل نگهداری در فریزر می باشند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

انواع پاستا و ماکارونی و روش مصرف آنها

ماکارونی و پاستا در انواع مختلف در بازار وجود دارندو از غذاهای محبوب به شما می روند که در طعم و شکل هم بسیار متنوع می باشند علاوه بر اینکه با انواع سس سرو می شوند و تمام سلیقه ها را راضی نگه می دارند. انواع این ماکارونی ها و پاستاها عبارتند از:
ماکارونی های غنی شده: این نوع ماکارونی ها رابا افزودن انواع ویتامین، املاح معدنی، آهن و اسید فولیک ارزش غذای آنها را بیشتر می کنند. اغلب ماکارونی های رشته ای و اسپاگتی از این نوع ماکارونی ها به شمار می روند.
انواع پاستا و ماکارونی و روش مصرف آنها
ماکارونی های فانتزی: این نوع ماکارونی ها تنوع شکل و ظاهری بسیاری دارند و نسبت به سایر ماکارونی لعاب کمتری دارند و بیشتر برای سالاد ماکارونی مناسب هستند. به شکل های صدفی،چرخ کوچک، فنری، پاپیونی، لوله، زنگوله، سیم تلفن و شکل های دیگر در بازار وجود دارند که بیشتر برای بچه جذابیت دارند.
ورمیشل: ورمیشل ماکارونی مخصوص سوپ است که غلظت و قوام خوبی به سوپ می دهد و از رشته های بسیار نازک خرد شده تشکیل شده است و اگر در سوپ زیاد جوش بخورد در آن حل میشود.
انواع پاستا و ماکارونی و روش مصرف آنها
ماکارونی رشته ای کلاسیک: نسبت به دیگر انواع ماکارونی طرفداران بیشتری دارد و مردم اکثرا این رشته های بلند با فرم های فانتزی را ترجیح می دهند. سایر رشته های قطری بین ۱٫۳ میلی متر تا ۱٫۷ دارند البته انواعی نیز وجود دارند که قطر بیشتری دارند.
راویولی: این هم محصولی دیگری از خانواده پاستا و هم خانواده ماکارونی است که نوعی خمیر ماکارونی به حساب می آید که موتد ماکارونی که شامل گوشت، قارچ، پنیر و سبزیجات هستند دردرون آن قرار می گیرد. برای خرید راویولی باید به سراغ یخچال های درون فروشگاهها بروید زیرا این غذا نوعی غذای نیمه آماده به حساب می آید. راویولی را در منزل هم می توانید تهیه کنید که در نتیجه سالم تر خواهد بود.
انواع پاستا و ماکارونی و روش مصرف آنها
لازانیا: لازانیا یک شکل کلاسیک از انواع پاستا است که شامل ورقه های پهن می باشدو با طعم های متنوعی مانند سیر، زعفران، پاپرکا در بازار وجود دارد و آویشن نوعی سبزی معطر است که در بسته بندی تمام انواع لازانیا به فروش می رسد. تمام انواع این ماکارونی ها را می توانید به راحتی از سایت اینترنتی ما خریداری کنید.
انواع پاستا و ماکارونی و روش مصرف آنها

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما