فروش اینترنتی انواع ماکارونی باکیفیت ارزان

ماکارونی باکیفیت چه ویژگی هایی دارد و معمولا مصرف آن برای چه کسانی مفید می باشد؟ ارزش غذایی ماکارونی چیست و چرا متخصصین تغذیه به استفاده از ماکارونی در رژیم غذایی تاکید دارند؟
ماکارونی از غذاهای پرطرفدار جهانی است که در تمام دنیا طرفداران زیادی دارد و مورد استفاده فراوان است. انواع فرآورده های ماکارونی عبارتند از: اسپاگتی، نودل، پاستا، لازانیا، ورمیشل.

ارزش غذایی ماکارونی باکیفیت

ارزش غذایی ماکارونی در اصل به آردی است که در تولید ماکارونی مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده غنی از نشاسته می باشد و پروتئین موجود در آن ۷ تا ۸ برابر از میزان نشاسته آن کمتر است. این ماده غذایی دارای عناصر معدنی به ویژه آهن و روی است. سرشار از کربو هیراتی است که انرژی آن در بدن کم کم آزاد می شود. این ماده غذایی برای ورزشکاران مناسب است و برای کسانی که دچار کمبود آهن هستند مصرف آن سفارش می شود.                                                  مصرف ماکارونی در رژیم غذایی هورمون سروتونین را در بدن افزایش می دهد که یک هورمون آرام بخش است و البته با الیاف بالایی که دارد می توان از اشتهای کاذب جلوگیری کند. در نتیجه مصرف حجم کمی از آن در رژیم های لاغری توصیه می شود. و نیز باعث افزایش تجمع اسیدهای چرب و کاهش سطح کلسترول خوب خون می شود که این موارد تحت تاثیر ترشح هورمون زنانه استروژن در بدن فعال می شود بنابراین مصرف ماکارونی به بانوان بیشتر توصیه می شود.

ماکارونی غذای مناسب ورزشکاران

این غذای یک غذای پایه و اصلی برای ورزشکاران محسوب می شود. تغذیه ورزشکار اید به گونه ای باشد که قدرت فیزیکی لازم را برای انجام فعالیت های ورزشی تامین کند و در اصل تغذیه سوخت بدن ورزشکار است. اعلب در ورزش های هوازی غذای اصلی و غالب ورزشکار باید به مقدار زیاد دارای انواع قندها و چربی ها باشد که یک وعده غذایی شامل ماکارونی با سس گوجه و روغن زیتون غذای ایده آلی است که دریافت انرژی را از قندها و چربی ها و پروتئین ها برای بدن ورژشکار تامین می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما