فروش انواع ماکارونی عمده در ایران

آیا می دانید به چه علت ماکارونی پرطرفدارترین غذای دنیا به شمار می رود؟ و اصلا چرا باید آن را به عنوان یک وعده غذای اصلی بخوریم؟ آیا از ارزش غذایی اش باخبر هستید؟
همانطور که می دانید ماکارونی یک غذای ارزان قیمت است که با توجه به هزینه ای که دارد به راحتی انرژی مورد نیاز روزانه بدن را برای انجام فعالیتهای روزانه فراهم می کند. اما تنها به این علت نیست که ماکارونی طرفداران جهانی دارد بلکه علت اصلی این است که ماکارونی مدت زمان زیادی را برای آماده شدن لازم ندارد و نیز از تنوع بالایی برخوردار است و می توان آن را با انواع سس های متنوع و خوشمزه نوش جان کرد که در اینصورت هم مواد غذایی بسیار مغذی را مورد استفاده قرار داده ایم. و چنانچه از انواع غنی شده ماکارونی ها استفاده کنیم که چه بهتر.

به چه علت باید ماکارونی بخوریم؟

متخصصین تغذیه معتقدند که برای حفظ سلامت و تامین برخی ویتامینها و مواد معدنی مورد نیاز بدن لازم است که مقدار متعادلی از غلات عنی شده و یا مواد غذایی که با آرد کامل گندم تهیه شده اند را در وعده های غذایی خود مصرف کنیم. که به همین دلیل پاستا یا ماکارونی یکی از همین غذاهای سالم است که به مصرف آن در وعده های غذایی تاکید می شود. و از آنجایی که این ماده غذایی را می توان با انواع سس های مختلف که در آنها اغلب گوشت، میگو و انواع سبزیجات استفاده می شود، یک وعده غذایی باارزش و کامل به شمار می رود.

ارزش غذایی ماکارونی رنگی

ماکارونی های رنگی اغلب با سبزیجات رنگی غنی می شوند و ارزش غذایی خوبی دارند به طور نمونه ماکارونی هایی که رنگ تیره ای دارند نسبت به سایر ماکارونی های معمولی سبوس دار هستند که و از آرد کامل گندم درست شده اند که در نتیجه فیبر بیشتری در خود دارند و مفیدتر هستند. دیگر ماکارونی های رنگی با پودر انواع سبزیجات ترکیب شده اند که عبارتند از: اسفناج، گوجه فرنگی و هویج.                                           
ماکارونی های نارنجی دارای بتاکاروتن هستند که پیش ساز ویتامین آ به شمار می رود. ماکارونی های سبز رنگ که پودر سبزیجات در آنها به کاررفته فیبر و املاح بیشتری نسبت به ماکارونی معمولی دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما