صادرات ماکارونی اسپاگتی به آمریکا

صادرات ماکارونی اسپاگتی به آمریکا از کشورهای مختلف صورت می گیرد و ایتالیا پیشرو در این زمینه است. ایتالیا پیشرو در تولید و مصرف سرانه ماکارونی می باشد. چون برای خوردن آن از طعم ها و سس های متنوع و بسیار لذیذ استفاده می کنند.
در سال۲۰۱۵، تونس با ۱۶کیلوگرم سرانه، ونزوئلا ۱۲کیلوگرم و یونان ۱۱/۲ کیلوگرم پیشتاز در مصرف ماکارونی بودند سپس کشورهایی که در آن مصرف سرانه بین ۸تا۹ کیلوگرم، سوئیس ایالت متحده آمریکا و آرژانتین ، ایران و شیلی آمده است.
روسیه با ۷/۸کیلوگرم در رتبه دهم قرار داد. آلمان با بیست درصد در صدر و امارت متحده عربی و شرق دور از مصرف کنندگان ماکارونی هستند. ایتالیا در سال ۲۰۱۵، ۵۶ درصد تولیدات ماکارونی خود را صادر کرد. بیشترین متقاضی پاستای ایتالیایی در کره جنوبی و چین بودند. بریتانیا و فرانسه هم از مصرف کننگان ماکارونی هستند.

مواد اولیه ماکارونی شامل آرد گندم و بتاکارتن هست که گاهی گلوتن اضافی هم به آن افزوده می گردد. که آرد گندم و گلوتن تولید داخل است ولی بتاکارتن از کشورهایی نظیر ایتالیا وارد ایران می گردد.
بتاکارتن که از پودر هویج تشکیل شده است منبعی غنی از ویتامین ب۱۲می باشد که مقدار آن باید به اندازه اضافه گردد نه کمتر و نه بیشتر چون در طعم و رنگ ماکارونی اثر گذار خواهد بود.
ماکارونی می تواند با یک پخت عالی در صدر وعده غذایی روزمره قرار بگیرد ولی با پختی ساده می تواند مخاطب را جذب نکند.
خرید و فروش ماکارونی در حجم عمده از طریق سایت های مختلف انجام می گردد و موفقیت بستگی به قیمت محصول ندارد و عوامل دیگری در این موضوع دخیل هستند که مشتریان و تاجران ماکارونی را به سمت خود جذب می نمایند و رضایتی دو جانبه را به همراه خواهد داشت. در کل حجم خرید عمده ماکارونی در داخل کشور با صادرات بسیار تفاوت دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما