شرکت تولید شلز 500 گرمی

ماکارونی در انواع فرم و شکل به بازار عرضه می شود یک نوع بسیار زیبا و خوش فرم ماکارونی شلز یا گوش ماهی نامیده می شود این ماکارونی دارای نشاسته و کربوهیدرات فراوان است. شلز ۵۰۰ گرمی به خوبی یک وعده غذای یک خانواده پنج نفره را تامین و از قیمتی عالی برخوردار است.

شرکت تولیدی شلز 500 گرمی را در بسته بندی های بسیار زیبا تولید و در اختیار تمام خانوار ها قرار داده است.

شرکت تولید شلز 500 گرمی

اطلاعات مفیدی درباره شلز

اطلاعات مفیدی درباره شلز ماکارونی از عمده غذا هایی است که مورد توجه و علاقه همه طیف سنی است و تقریبا کسی نیست که از این خوراک خوشمزه لذت نبرد این کالا جایی ویژه در سبد خانوار داشته و کالایی است که همیشه جز اولین خرید ها محسوب می شود.

شلز یا گوش ماهی نوعی از ماکارونی است که با شکل زیبایی که دارد جز علاقه های تغذیه ای بسیاری از افراد است شلز را می توان با انواع افزودنی ها تهیه کرد این ماکارونی نیاز به پخت طولانی مدت ندارد و غذایی است که به سرعت آماده می شود و یک بسته شلز ۵۰۰ گرمی یک وعده غذای یک خانواده پنج نفره را پوشش می دهد و با کالری بالایی که دارد انسان را بسرعت سیر کرده و سیر کننده ای پایدار است یعنی بعد از مصرف ماکارونی مدتی طولانی احساس سیری می کنیم.

برای طبخ و آماده کردن شلز نیاز به مواد خاصی نداریم کافی است دقت کرده و ببینیم چه چیزی دم دست و آماده دارید چون این ماکارونی را می توان با انواع مواد گوشتی مثل گوشت چرخ کرده یا گوشت مرغ و نظیر آن آماده کرد و هم می توان از انواع سبزیجاتی نظیر فلفل دلمه ای، قارچ و گو جه فرنگی و کلم بروکلین و …. و یا ترکیبات گوشتی و سبزیجات با هم تهیه کرد این کاملا شخصی و بستگی به ذائقه خانواده دارد.

قیمت عرضه شلز 500 گرمی

قیمت عرضه شلز 500 گرمی تولید شلز از بهترین مواد و آرد های کامل موجود در بازار توسط تولید کنندگان تهیه و در تمام مراکز فروش توزیع می شود تا این کالای عالی و خوشمزه در اختیار تمام خانواده های ماکارونی دوست قرار بگیرد.

ماکارونی با تمام ویژگی و خواصی که دارد از نرخ و قیمتی منصفانه برخوردار است و عرضه شلز در انواع بسته بندی های شیک و توسط کارخانجات مختلفی صورت می پذیرد شما اگر تمایل داشته باشید که ماکارونی را با قیمتی نازلتر تهیه و مصرف نمایید بهتر است این کالا را با کوتاه کردن دست واسطه ها و به شیوه خرید مستقیم انجام داده تا از قیمت پایین این محصول بهره مند شوید یا حتی خرید عمده و کلان این امتیاز را دارد که شما از قیمت کف و نازلترین قیمت سودمند شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما