روش ساخت ماکارونی خانگی

نحوه ساخت ماکارونی در منزل چگونه است و با روش آن در صنعت چه تفاوتهایی دارد؟ مواد مورد استفاده در منزل چیست؟ و به چه روشی انجام می شود تا طعمی به یاد ماندنی را به وجود بیاورید؟

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

ساخت رشته سوپ مادیلا  در منزل به دلیل افزایش محبوبیت این ماده غذایی از افزایش قابل توجهی برخوردار بوده است. روش و دستورالعمل لازم برای ساخت ماکارونی در منزل مانند فرآیندی است که برای تولید این محصول در صنعت طی می شود و تنها تفاوت موجود در این است که از تخم مرغ ها در تمام دستورالعمل ها و روش های خانگی ساخت این محصول استفاده می شود. و گاها روغن هم به مخلوط آن اضافه می شود مخصوصا اگر آرد کمتری مورد استفاده قرار گیرد.

روش درست کردن ماکارونی خانگی

روش درست کردن ماکارونی خانگی

در ابتدا مقدار آرد سمولینا مورد نیاز را اندازه می گیریم و روی یک سطح چوبی یا سنگی آرد را به صورت تپه ای می ریزیم . چاله ای در مرکز تپه آرد درست کرده تخم مرغ،آب و روغن و هر مواد دیگری را داخل آن می ریزیم و با یک چنگال آن را به آرامی مخلوط می کنیم و آرد را از بیرون به داخل تپه می آوری و مواد را به خوبی باهم مخلوط می کنیم و به مدت ۵ دقیقه خمیر را ورز می دهیم. تا توپی صاف و کشسان بدست آید. حال با کمک دستگاه نورد که نوع خانگی ای دستگاه نییز در بازار وجود دارد خمیر را نورد کرده و برش می دهیم. و بعد از خشک کردن خمیر آن را برای مصارف خود مورد استفاده قرار می دهیم. می توانیم رشته سوپ درسا را به شکل ماکارونی فتوچینی یا لازانیا و یا راویولی برش دهیم همچنین ماشین آلات اکستروژن نیز برای برش خمیر به شکل لوله ای مورد استفده قرار می گیرد. همچنین می توان از یک چاقوی تیز یا تیغ نورد هم برای برش دادن به خمیر ماکارونی استفاده کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما