تولید انواع ماکارونی فله

  1. آیا از روش تولید انواع ماکارونی فله اطلاع دارید؟ چطور می توانید با قیمت مناسب تر و با کیفیت بیشتر خریداری کنید؟ نمایندگی های فروش آن را در سرتاسر ایران را می شناسید؟

    ماکارونی به دو روش بسته بندی و فله ای در بازار عرضه می شود. ماکارونی های فله انواع ماکارونی هایی هستند که بسته بندی آنها در حجم بالا انجام می شود و معمولا برند تجاری خاصی بر روی بسته بندی آنها درج نمی شود. انواع این ماکارونی مانند دیگر ماکارونی های بسته بندی شده باکیفیت بالا تولید می شوند اما به دلیل برخی نیاز های خاص بازار همچون مصرف کنندگان عمده این محصول در حجم بالا بدون بسته بندی در بازار عرضه می شوند.
    می توان به دلایل تولید ماکارونی فله از این نظر نگاه کرد که کارخانه هایی که ظرفیت تولید پایینی دارند و زمانی که حجم بسته بندی افزایش یابد که در کیسه های پنج، ده و بیست کیلویی و در زمان کمتری تولید کنند باعث گرایش برخی تولیدکننده ها به این موضوع شده است و برخی هم فله خریداری می کنند تا بتوانند با دستگاه بسته بندی با نام برند خود صادر کنند.
    حتی برخی کشورهای خارجی اقدام به این کار می نمایند تا با برند خود به دیگر کشورها صادر کنند. ماکارونی بسته بندی بیشتر در وزن های ۴۰۰و ۵۰۰و ۷۰۰گرمی می باشد و با قطرهای ۱/۲تا۱/۶٫ و قیمت ماکارونی بر اساس وزن و بسته بندی متفاوت است و بر اساس قطر تفاوت قیمتی ایجاد نمی گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما