بازار فروش ماکارونی صادراتی

ماکارونی یکی از مواد غذایی است که در گذشته از خمیر نان و حالا از آرد سمولینا تهیه می شود. ماکارونی اولین بار توسط یک زن چینی و یک مرد ایتالیایی ابداع و اختراع شده است و البته این کشف بسیار اتفاقی بوده است. امروزه بعد از تولید این ماکارونی توسط آن مرد و زن، ماکارونی یکی از غذاهای مورد علاقه همه افراد ایرانی از جمله کودکان است. همچنین ماکارونی صادراتی ایران یکی از بهترین ماکارونی های غرب آسیا است.

بازار فروش ماکارونی صادراتی

صفر تا صد تولید ماکارونی صادراتی

صفر تا صد تولید ماکارونی صادراتی تولید ماکارونی کار بسیار سختی است زیرا تولید آن طی مراحل بسیار و زمان بر انجام می شود چرا که پایه ماکارونی از گندم است و هر جایی از ایران، آن را به خوبی تولید نمی کنند ولی تولید ماکارونی صادراتی به بهترین روش است که باعث افزایش کیفیت آن می شود و مراحل آن در پایین گفته شده است.

شرکت تولیدی ماکارونی مانا برای حفظ سلامت جامعه اقدام به تولید پاستا جامبو شلز غنی شده کرده است.

در مرحله اول باید گندم در سیلو های مخصوص قرار بگیرید تا پس از مدتی کاملا خشک و قابل مصرف برای تهیه ماکارونی شود و در ادامه این گندم که بعد از در آورده شدن از سیلو ها، به آرد تبدیل شده است، باید با گلوتن و بسیاری عناصر دیگر مخلوط شود تا ارزش غذایی بیشتری پیدا کند.

در مرحله سوم، آرد هایی که در مرحله قبل توسط میکسر میکس شده اند، الک می شوند و بعد در دستگاه پرس قرار می گیرند تا با آب و مواد دیگر مخلوط شوند و خمیر مورد نیاز تولید ماکارونی تهیه شود. بعد از تولید خمیر آن را به رشته های کوچک یا بلد و یا حالت دار تبدیل می کنند و در مرحله چهارم ماکارونی توسط دستگاه خشک کن، خشک می شود و البته این خشک شدن در دمای بالا انجام می شود.

در مرحله پنجم برای اینکه ماکارونی نشکند، به طور تدریجی توسط دستگاه سردکن به آرامی سرد می شود تا از شکنندگی این ماکارونی جلوگیری شود و بعد به سیلو انتقال داده می شوند و بلاخره در مرحله آخر این ماکارونی های به سیلو انتقال داده شده، به کارخانه می روند تا به اندازه های دلخواه برش زده شده و بسته بنده شود که این کار ها توسط دستگاه برش زن و دستگاه بسته بندی انجام می شود.

البته به جز اشاره به تولید ماکارونی صادراتی با روش و مراحلی متفاوت که باعث افزایش کیفیت آن می شود، همچنین این ماروکانی ها به بروز ترین و پیشرفته ترین دستگاه های برش و بسته بندی و بدون دخالت کامل دست تولید می شود.

قیمت عمده ماکارونی صادراتی

قیمت عمده ماکارونی صادراتی قیمت پاستا فست فود صادراتی همیشه توسط یک فروشنده تعیین نمی شود بلکه قیمت آنها توسط عرضه کنندگان که ارتباط بین فروشندگان و تولید کنندگان هستند، تعیین می شود تا همه مردم به یک قیمت از ماکارونی برخوردار شوند.

اکثرا فروش ماکارونی هایی که کیفیت ندارند و قیمت بالایی دارند در ایران انجام می شود ولی این ماکارونی های صادراتی باکیفیت بیشتر به خارج از کشور می روند چون اگر به دست مشتری در فروشگاه ها رسد، به دلیل افزایش سود و هزینه حمل و نقل قیمت آن بالا می رود و دیگر افراد توانایی خرید آن را ندارد.

ولی چاره چیست؟ قطعا شما هم با فروشگاه های اینترنتی آشنا هستید پس باید بگوییم که تولید کنندگان این ماکارونی برای رواج و عرضه ارزان تر این ماکارونی  با کیفیت، سایتی از جمله همین سایت افتتاح کرده اند و این ماکارونی ها را به قیمت ارزان در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما